Oct 9, 2009

बाँकी कविताहरु - २


जगत प्रसाद आचार्य - हिमचुलीको खोलाबाट
कृष्णकला वनेम - तिम्रो यादमा
लोकेश याक्थुङ्बा - नसोध मलाई
केवल गंगा गुरुङ - मेरो खाली सिउँदो
टंक सम्वाहाम्फे - भुत्ते मन्त्रीहरु र जेष्ठ १४ गते
कृष्णकला वनेम - गीत
किरण पौड्याल - शहिद म
कृष्णकला वनेम - तिम्रो माया
सुरेश सुब्बा - गित
र्इश्वर चाम्लिङ - ओ ! मेरी हिमाली रानी
आचार्य प्रभा - गजल
करिना सुब्बा - झस्किन्छु
लोक सिंगक - रेखा दृष्टि
टंक सम्वाहाम्फे - समय र रेखाहरु

करिना सुब्बा - आई दियौ
टंक सम्वाहाम्फे - फूल हुँ म
करिना सुब्बा - खिचे तस्विर
स्यानु पाईजा - औलाको बहश
दीपेन गर्बुजा - अचम्मको सम्सार
लिलिमहाङ - राजनीतिमा जे देखियो
केवल गंगा गुरुङ - आज तिमीलाई सम्झीएर
भानेन्द्रकुमार सम्बाहाङ्फे - यस्तै छ साथी...
सरोज पङ्हाङ्गो - तिमी रिसाउनुको अर्थ
टंक सम्वाहाम्फे - लिम्वूवानको खातिर
बिष्णुनन्द चाम्लिंग - गजल
दिव्य गिरी - गजल
अप्जसे कान्छा - घाइते सिपाही
केवल गंगा गुरुङ - पारि गाउँको निष्ठुरी
स्यानु पाईजा - समायका अनेक कथा
सूर्यविक्रम याक्खा - वुढीआमा
सूर्यविक्रम याक्खा - गजल
नगेन्द्र ईङनाम "आठराईली" - अमर लिम्बुवान
टंक सम्वाहाम्फे - स्वतन्त्रताको लागि आवाजहरु
दिव्य गिरी - पाँच मुक्तक
इप्सुल मगर - गजल
लिलिमहाङ - फेरि पनि एकलब्बेको औंला काटियो भने !
देवु सुदामा - प्रफुल्ल पुरूष
डी.बी. पालुङ्वा - निख्लाम आकाश माथि तिर्खाएको एउटा छाती
स्यानु पाईजा - देश
दिलिप योन्जन - निष्ठुरीलाई मैले
किरण सुब्बा - कहाँ होली नुमाफुङ ?
देवु सुदामा - थु..इक्क
टंक सम्वाहाम्फे - म र सपनाहरु
केवल गंगा गुरुङ - पीडा वोध र उन्मुक्ति
नगेन्द्र ईङनाम "आठराइली" - लिम्बुवान र सङ्ग्रामको समय
बिष्णु नन्द चाम्लिङ्ग - गजल
चकेन्द्र राई कैदी - कानुन कस्ले मानेन
लोकेश याक्थुङ्बा - टाढा-टाढा जाँदैछु
देवु सुदामा - सागरको रङ्ग र मेरो लुङा
बिक्रम सुब्बा - सिमानाको नेपाली
देवु सुदामा - गजल
डी. वी. पालुङ्वा - सङ्कटको द्वारबाट अब हामीले निक्लनै पर्छ
देवु सुदामा - गजल (लिम्वुभाषाको)
स्यानु पाईजा - केहि बोल
देवु सुदामा - चोरको स्वर
डी. वी. पालुङ्वा - मान्छेहरु आफुलाई
प्रतीक चाम्लिङ्ग - अनुत्तरीत चित्र
इप्सुल मगर - मुक्तक
केशब आचार्य - केही पल बिताएथे
योगेन्द्र गिरी - आशुको जिन्दगी
देवु सुदामा - नसुर्ताउ किस्नेदाइ
बसन्त मोहन अधिकारी - आजका मान्छे
दिलिप योन्जन - अरुको दुखमा
इन्द्रकूमार श्रेष्ठ सरित् - रुखमा बस्ने चमेराहरु
केवल गंगा गुरुङ - हे वुद्ध अव त व्यूउँत
खगेन्द्र थापा - दिलकी चरी
केवल गंगा गुरुङ - ढाँटे पनि तिमीलाई
चकेन्द्र राई (कैदी) - खाडी देश नआउनु है चेलीहरु
समृध्दि शायद - गजल
डी.वी. पालुङवा - नागरिक सर्बोच्चतामा मेरो मत जाहेर
विष्णु यक्सो लिम्बू - लिम्बुवान सःङ्ला
केवल गंगा गुरुङ - मायाँको लाश
खगेन्द्र थापा - जे छ देऊ
विक्रम सुब्बा - हरामी
लोकेश याक्थुंगबा - सागर भेट्न जादैछु
टंक सम्बाहाम्फे - अभियान
समृध्दि शायद - गजल
मनोज काफ्ले 'मनसुन' - एकान्तमा एक्लै
योगेन्द्र गिरी,संघश, - अधुरै रहन गयो
नवराज सुब्बा - समर्पण
दिलिप योन्जन - जती चुम्यो
कृष्ण प्रसार्इ - माफगर
केदार श्रेष्ठ गगन - गीत
योगेन्द्र गिरी - तिहारको सम्झना
आचार्य प्रभा - शिशुगजल
समृध्दि शायद - अवसान
आचार्य प्रभा - उडाइ लग्यो सानो संसारको छानो
खगेन्द्र थापा - अभीष्ट र्इच्छा
स्यानु पाईजा - भालेको अण्डा
हस्त गौतम मृदुल - म गएँ है आमा
केशब आचार्य - गजल
इप्सुल मगर - गजल
चकेन्द्र राई कैदी - तिमी बांच्नै पर्छ नम्रता
कृष्णकला वनेम - कल्पनामा सधै

No comments: